Dziedzictwo Więcej mieczy
95 polubień
1519 pobrań
More Swords: Legacy to wierne odtworzenie oryginalnego moda More Swords. Miecze w tym modzie opierają się na motywach i elementach gry Minecraft i zapewniają graczom alternatywę dla standardowej gry końcowej w postaci diamentowych/netherytowych mieczy. Ten mod zawiera 9 oryginalnych mieczy wraz z 18 charakterystycznymi zaklęciami. Kolejnych 8 oryginalnych mieczy zostało przywiezionych w ramach zadania „Relikty przeszłości”.
Ta sekcja zawiera statystyki dotyczące każdego z głównych mieczy wraz z opisami ich zaklęć. Należy pamiętać, że ten mod pozwala graczom, paczkom modów i serwerom konfigurować wiele aspektów moda. Poniższe informacje opisują jedynie mod podstawowy, bez żadnych zmian i edycji.
Gwiazda Poranna
Uszkodzenia: 6
Prędkość: 1,7
Trwałość: 1280
Ignite (1-3): Ataki zadają dodatkowe obrażenia od ognia i na krótki czas podpalają moby.
Iskry (1): Ataki odrzucają pobliskich wrogów i podpalają ich.
Wampiryczne Ostrze
Uszkodzenia: 6
Prędkość: 1,8
Trwałość: 812
Uczta (1-3): Ataki mają szansę przywrócić część wytrzymałości broni.
Witalność (1): Kliknięcie prawym przyciskiem myszy pochłonie 20% całkowitej wytrzymałości w zamian za kilka potężnych krótkotrwałych wzmocnień.
Mieczyk
Uszkodzenia: 6
Prędkość: 1,8
Trwałość: 650
Jadowity Aspekt (1-3): Ataki mogą zatruć cel.
Absorpcja (1): Ataki mają szansę na uzupełnienie twojego głodu i nasycenia.
Smocze Ostrze
Uszkodzenia: 7
Prędkość: 1,6
Trwałość: 1280
Keen Edge (1-3): Ataki zadają większe obrażenia.
Pogarda (1): Znacznie zwiększa podstawowe obrażenia od ataku w wymiarach poza światem.
Ostrze na końcu oka
Uszkodzenia: 7
Prędkość: 1,6
Trwałość: 1580
Ender Pulse (1-3): Kliknięcie prawym przyciskiem myszy pozwala użytkownikowi przenieść się do pozycji, na którą patrzy.
Ender Pulse (1): Użytkownik może losowo teleportować się, gdy zostanie zaatakowany.
Kryształowe Ostrze
Uszkodzenia: 5
Prędkość: 1,8
Trwałość: 512
Chciwość (1-3): Ataki mają szansę upuścić kulę EXP.
Mądrość (1): Ataki zadają więcej obrażeń w zależności od poziomu EXP użytkownika.
Krawędź lodowcowa
Uszkodzenia: 6
Prędkość: 1,5
Trwałość: 750
Zamrożony Aspekt (1-3): Ataki zadają dodatkowe obrażenia od mrozu i mają szansę spowolnić cel.
Fala Lodu (1): Ataki mają szansę zadać obrażenia od mrozu pobliskim wrogom i spowolnić ich.
Strażnik Eteru
Uszkodzenia: 9
Prędkość: 1,6
Trwałość: 1800
Wniebowstąpienie (1-3): Ataki wyrzucą cel w powietrze.
Sky's Grace (1): Chroni użytkownika przed obrażeniami od upadku i spowalnia jego upadek. (przesuń, aby wyłączyć)
Wither Bane’a
Uszkodzenia: 9
Prędkość: 1,6
Trwałość: 1800
Rozpad (1-3): Ataki mają szansę nałożyć na cel efekt głodu i uschnięcia.
Pochłanianie cieni (1): Ataki mają szansę nałożyć efekt oślepienia i uschnięcia na pobliskich wrogów.
Relikty to miecze z historii oryginalnego moda, które w pewnym momencie zostały usunięte. Chociaż istnieje kilka powodów, dla których należy je usunąć, stanowią one ważną część historii modów i budzą nostalgię dla wielu fanów. Zadanie „Relikty przeszłości” pozwala graczom ponownie odwiedzić tę historię poprzez wyzwania oparte na historii i projekcie każdego reliktu. Czy uda Ci się zebrać je wszystkie?
Ta sekcja zawiera statystyki dotyczące każdego reliktu oraz informacje o tym, jak można je zdobyć. Należy pamiętać, że te informacje opisują jedynie podstawowy mod i nie uwzględniają żadnych zmian konfiguracyjnych.
Wodne Ostrze (Relikt)
Uszkodzenia: 3
Prędkość: 1,6
Trwałość: 500
Zadanie: Utopcy mają bardzo rzadką szansę władania tym starożytnym ostrzem. Chociaż ostrze stało się stępione, ślady jego mistycznej mocy nasyciły topielca, zapewniając mu zwiększoną siłę, zdrowie i odporność na obrażenia.
Stopione Ostrze (Relikt)
Uszkodzenia: 3
Prędkość: 1,6
Trwałość: 500
Zadanie: Wither Skeletons mają bardzo rzadką szansę na wyposażenie tego starożytnego ostrza. Chociaż moc tego ostrza już dawno została uśpiona, uschnięte szkielety nadal wydają się pożądać tego reliktu i będą go zaciekle strzec.
Ostrze Nieskończoności (Relikt)
Uszkodzenia: 3
Prędkość: 1,6
Trwałość: 650
Zadanie: To ostrze było kiedyś dzierżone przez legendarnych rycerzy. Podczas eksploracji podziemi istnieje bardzo rzadka szansa, że spotkasz jednego z tych rycerzy, który został wskrzeszony jako zombie.
Mistrzowski Miecz (Relikt)
Uszkodzenia: 5
Prędkość: 1,6
Trwałość: 700
Zadanie: To legendarne ostrze było przekazywane z pokolenia na pokolenie przez wieki. Podczas eksploracji lasu możesz spotkać poprzedniego posiadacza, którego spotkał straszliwy los. Jeśli udowodnisz swoją wartość, pokonując ich w bitwie, mogą przekazać ci ostrze.
Krajalnica do Ciasto (Relikt)
Uszkodzenia: 2
Prędkość: 1,6
Trwałość: 150
Zadanie: Ta osobliwość była kiedyś używana podczas starożytnych świąt i festiwali. Chociaż dokładne znaczenie i przeznaczenie tego reliktu zostało zapomniane, nadal od czasu do czasu pojawiają się na sprzedaż w sklepach wędrownych handlarzy.
Keyblade (Relikt)
Uszkodzenia: 4
Prędkość: 1,6
Trwałość: 400
Zadanie: Te ostrza pochodzą z królestwa, które upadło po bombardowaniu i najazdach rabusiów. Być może uda ci się odzyskać jeden z tych reliktów, powstrzymując jeden z ich bezdusznych najazdów.
Płonący Miecz (Relikt)
Uszkodzenia: 3
Prędkość: 1,6
Trwałość: 350
Zadanie: Te ostrza zostały wykute w płomieniach netheru przez starożytną cywilizację. Pigliny często mylą rękojeść ze złotem i szukają tych reliktów na pustkowiach zaświatów. Jeśli będziesz mieć szczęście, być może uda Ci się zamienić na jeden.
Arka Administracyjna (Relikt)
Uszkodzenia: 8
Prędkość: 1,6
Trwałość: 1024
Zadanie: To ostrze jest powszechnie przedstawiane w starych mitach i baśniach. Często jest opisywana jako broń straszliwego zniszczenia używana przez tyranów i królów. Chociaż nie ma dowodów na istnienie tego ostrza, nie powstrzymało to plotek i spekulacji. Być może pewnego dnia znajdziesz takiego.
Następujące mody są zalecane, ponieważ mają wbudowaną kompatybilność z tym modem lub naprawdę dobrze ze sobą współpracują.
Ten mod pozwala skonfigurować wiele rzeczy. Większość opcji znajdziesz w pliku msmlegacy.json, który zostanie wygenerowany w folderze konfiguracyjnym po przynajmniej jednokrotnym uruchomieniu gry z zainstalowanym modem. Poniżej znajduje się powierzchowne wyjaśnienie właściwości konfiguracyjnych.
Opcje te dotyczą zadania "Relikty przeszłości". Pozwalają wyłączyć każde zdarzenie lub dostosować prawdopodobieństwo jego wystąpienia. Istnieją również opcje związane z samym wyzwaniem, na przykład możesz zmienić ilość pancerza, obrażeń i zdrowia, aby dać utopionym spawnowi relikt wodnego ostrza.
Opcje te pozwalają modyfikować podstawowe statystyki mieczy, takie jak wytrzymałość, obrażenia od ataku i prędkość zamachu. Istnieją również opcje niszowych statystyk, takich jak poziom zbiorów i prędkość kopania, które są używane tylko w określonych okolicznościach.
W tej sekcji możesz modyfikować podstawowe właściwości każdego zaklęcia, a także niektóre właściwości związane z ich efektem. Właściwości posiadające termin „per_level” zostaną pomnożone przez poziom zaklęcia. Jeśli określisz tablicę, a nie konkretną wartość, poziom użyje odpowiedniej wartości z tablicy lub najbliższej najbliższej wartości. Na przykład, jeśli zdefiniujesz wartość jako [1, 3, 5], zaklęcie poziomu 2 użyje wartości 3, ponieważ jest to drugi wpis. Zaklęcie poziomu 10 będzie używać wartości 5, ponieważ jest to następna najbliższa dostępna wartość. Chociaż nie jest to ogólnie możliwe, poziom ujemny, taki jak -5, spowoduje użycie pierwszej wartości.
Materiały naprawcze są definiowane za pomocą znaczników pozycji, co pozwala niestandardowym pakietom danych na łatwe dodawanie lub usuwanie materiałów naprawczych. Ścieżka do tych tagów to data/msmlegacy/tags/items/repair/, po której następuje identyfikator miecza. Na przykład ścieżka do Gwiazdy Porannej to data/msmlegacy/tags/items/repair/dawn_star.json
Zaklęcia dodane przez ten mod są zwykle kompatybilne tylko z mieczami, z którymi są sparowane. Możliwe jest zezwolenie innym przedmiotom na korzystanie z zaklęć za pomocą tagów. Chociaż większość zaklęć może działać dobrze z dowolnym przedmiotem, niektóre zaklęcia, takie jak Ender Pulse lub Vitality, będą działać tylko wtedy, gdy zostaną użyte na mieczu dodanym przez ten mod. Ścieżka do tych tagów to data/msmlegacy/tags/items/compatibility/kompatybilny_z_, po którym następuje identyfikator zaklęcia. Na przykład plik data/msmlegacy/tags/items/compatibility/kompatybilny_with_sparks.json jest używany w przypadku elementów zgodnych z zaklęciem iskier.
Zaklęcia dodane przez ten mod powinny być kompatybilne z większością zaklęć standardowych i modyfikowanych, jednak mogą zaistnieć sytuacje, w których możesz chcieć zapobiec jednoczesnemu używaniu dwóch zaklęć w tym samym narzędziu. Można to zrobić za pomocą znacznika zaklęcia. Ścieżka do tagu to data/msmlegacy/tags/enchantments/compatibility/inoperative_with_, po której następuje identyfikator zaklęcia. Na przykład zmodyfikowałbyś zaklęcie chciwości za pomocą data/msmlegacy/tags/enchantments/compatibility/inkompatybilny_with_greed.json.
Ten mod używa tagów tam, gdzie to możliwe, aby dać jeszcze więcej opcji tym, którzy chcą skonfigurować mod. Poniższa lista zawiera wszystkie te różne znaczniki i ich zastosowania.
Projekt ten jest sponsorowany przez Nodecraft. Użyj kodu DARKHAX za 30% rabatu na pierwszy miesiąc korzystania z usługi!
Udało się!